venedik 2

Hey yeniden, 5 6 günnlüğüne italyay gittim geldim. böyle kısa gezileri seviyorum çok kısa zamanda çok iş halledebiliyoruz.
Bu arada GOISA kodunu öğrenmek isteyen olursa yada takıldığı yer yardım edebilecek seviyede coulex excitation enerji hesaplamayı öğrendim. bunulada kalmadım hesapladıgımız matrix elementlerinden shape coexistence bile çalışabilrim biraz zorlasam ama gerçekten zorlamma lazım :D
neyse kıa ve güzel bir okulda Padova ya bağlı Legnaro diye bir bölgede, kendisi şehir oldugunu idda ediyor ama yakından uzaktan alakası yok şehirlikle belki, gelişmemiş bir ilçe olabilir ancak. Neyse INFN e gidebilmek için venediğe gidip ordan padova trenlerine binmek lazım, tren zaten 4 euro civarında insnalar venediğe işe gidip geliyor bile olabilir çünkü iki şehir içi otobüs bileti fiyatı sadece.

Okul güzel eski arkadaşları görmek daha da iyi geldi. bana nerde oldugumu ne yaptıgımı ve ne yapmam gerektigini hatırlattı. Burayı okusalarda anlamayacaklarını bile bile Grek Marco ve Phillip e benimle ilgilendikleri yarı ayrı kahve ısmarladıkları ve dedikoduları paylaştıkları için teşekkür ediyorum :D
Akşam dışarı çıkamadığımız içinde Marco dan özür diliyorum ama misafirhane çok uzaktı heryere :(
Ne yapıyoruz çalışıyoruz çalışıyoruz ve daha çok çalışıyoruz. 
Çünkü yapabildiğimiz en iyi şey bu :)
Belki başka birşey olamda yada başka sıfatlarda da iyi olabilirdim ama şimdilik en iyi taşıdığım sıfat bu, bir süre daha bu sıfata tutunmaya devam ediyoruz!!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bok böceğinin hikayesi.

zamanın tıktıkları

gossip girl vs küçük sırlar