the final countdown

sonunda finallerde bitti. bende bittim. herşeyi zirvede bıraktım derken elimde patlayan sınav ve ödevlerimle ağlamaklı bir halde ortada kalakaldım. çok yoruldum çok. hiç bu kadar zorlamamıştım bünyemi. hiç bu kadar bilgisayarsız kalıpda ödev yapmaya çalışmamıştım hiç bi sınavda 50 puanlık yeri boş bırakmamıştım bu yıla kadar. tüm dönem içindeki sınavların hiçbirinden 55 i geçemedim. off off çok zor hayat bana. ama geldi yaz ayları gevşer gönül yayları diyerek. artık final haftasına noktayı koymuş bir uzatmalı öğrenci olarak.gelsin tatil gitsin tatil demek istiyorum.
tatil=deniz=yüzmek=bronzzz=dinlen=kitap=müzik=dans=spor=sağlık (benim tatil tanımım) pek ibu tanımı ben ne kadar uygulayabileceğim çok merka ediyorum. nasıl olucak bu işler, çok yoruldum plan yapacak ible halim yok gidip bi ay yatmak istiyorum plan dahi yapmadan. amma velakin sınavların bitmesiyle planların başlaması bir oldu =))) şikayetçi değilim aslında illaki denize girme olayını türkiyede yapacak değilim zaten önemli olan tatil yapmaksa neden italya ispanya hollanda gezmeyeyim dedim ve işin cılkını çıkarttım yine :D dinlenebilecekmiyim, yoksa yinemi yorulacağım bilmiyorum ama fırsatları değerlendirmek istiyorum. gezebilirken gezmeyi, okuyabilrken okumayı istiyorum.
neyse herkese iyi tatiller derken, bu blogunda yaz tatiline girdiğini bildirmek isterim. izleyici kuzular lafım size düğünlerdne önce kıyafetlerimi ve düğün hallerimi paylaşabilrim belki yorum beklerim,
öperim cancalar iyi tatiller 10 ağustosta görüşmek üzere =)))

Yorumlar

  1. dostummm hayydi geçmiş olsun hepimize.. bu okul bize limitlerimizi öğretmek için var sanırım cncn. herşey üstümüze üstümüze geldikçe biz de daha dirençli hale gelmeye başladık. eskiden olsa bi withdrawla işi bitirirdik:D Dostm tatil başladı artık blog yeni başlıyor, bloga tatil yok biliyosun ki. Benim de f.b um olmadığı için artık iletşimden kopma, burda kal. Sen benimkini ben seninkini takip edip, geçinip gidiyoruz ne güzel:D Burdan birbirimize kitap ve film tavsiylerinde bulunucaz daha. okito dosti? hadi cu ccn :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

bok böceğinin hikayesi.

zamanın tıktıkları

gossip girl vs küçük sırlar