yaz için tavsiyeler :D

şimdi can canlar yaz geldi iyi güzel hoş ben yine kapattım kendimi eve sanki. gerçi düğünler yeni bitti de. of ne çetrefilli işler şu düğünler neyse bolca güldük eğlendik oynadık iyi oldu :D
ee napıoruz bu yaz derken tam yapmak istedikleri aklıma geldi. deniz güneş flnii güzle hoş ama daha zaman var sanki şimdi sadece resim yapasım var gibi hobi yazı olsun bu yaz denize de gidelim resimde yapalım akordeonda çalalım. o kadar iştahlıyım ki o kadar boş zamana hasret kalmışım ki ne yapacağını şaşıran buldumcuklar gibi oldum. =) bi yandan yeni notalar indirirken bi yandan örnek resimler bakar oldum bilgisayardan. bi yandan da tuvalin tabanını boyuyorum :D kurusunda rasimime başlayabileyim artık. bu arda fark ettim ki ben hobilerim konusunda cimriyim yada tutucuyum sanırım. insanlar boyalarımı kullanırken içim gidiyor :D cimrilikte sınır yok dedim içimden :D bir insan boyalarına fırçasına bu kadar kıymet verir mi? vermez bence yenilenebilir şeyler çünkü ama benim içim gidio nasıl bir sevgiyse artık.yani yazın verin kendinizi hobilerinize bırakın insanları tüm sene insanlarlaydık zaten dostlarınız kalsın bi tek yanınızda kesin muhabbetinizi kapatın kendinizi dinleyin bu yaz. bu yaz güzel olacak bu yaz insanlar kendilerini bulacak ve hayatlarını şekillendirecek bu yaz herkesi değiştirecek (rakoun'dan kehanetler)
sonra bu yaz yani aslında her yaz yapmak istediğim şey çalışmak ve dönem içinde harcayacağım parayı çıkartmak.
 ama olmuyor olmuyor istesem de
kimse iş vermiyor beklesem de
patronnn olmuyor olmuyor
istesem de içimden gelmiyor
istesem de.

diyerek bu iş mevzusunu çok güzel özetleyebilirim sanırım. doğru içimden gelmiyor tüm yıl canım çıktı okulda ama işte zorlanmaya alışan insana modeli olduğumuz için boş duramıyoruz hadi çalışalım yok kendimize yapacak bişi bulalım işe yarayalım modundayız sürekli bu okul bizi paranoyak ve takıntılı yaptı sanırım. neyse boş verdim çalışmayı zaten okul açıkken çalışıyorum dedim artık.
aslında pek fazla tavsiyede bulunamadım ama özetle az konuşup çok dinleyesim çok okuyasım çok çizesim var bu yaz size de aynılarını öneriyorum. az konuşmak iyidir meraklı olmamak candır. başınıza daha az bela alırsınız daha az üzülürsünüz. neyse bu başka bir yazının konusu :) şimdilik iyi tatiller cancan çok güneşlen çok yan :D istanbul a gelecek olursan da haber ver birlikte gidelim :D

Yorumlar

  1. dostumm sonunda geldim:) cncn güneş olayı yalan yanamadım gene. bana göre değil bu olay. bana fenalık geliyor güneş altında, gölgede kitap müzik daha eğlenceli bi olay bence :D hiç güneşlenemedim gene ama deniz olayı iyiydi:) ama bi yağmur rüzgar bulut 3lemesi de pek yalnız bırakmadı bizi. bu arada ruslar türklere bayılıyor cncn aslında ikisi de birbirine bayılıyor sanırım. çok karışık ilişkiler var geç saatlerde, bir türke 2 rus kız düşüyor :) neyse cncn daha genel olarak tatil yorumu yapiyorum şimdi. cncn bu iş olayında sana çok katılıyorum. olmuyor olamıyor. dedim bi dersanede çalışiyim 2 ay etüdlere falan kalırım, para biriktiririm ama sonra platese başlıyim, özledim dedim kendime vakit ayırmayı. niye gene ben çalışıyorum? niye bana esmer günler? niye ben, ben, ben, bihter, bihterin..öhöm. hatlar karıştı cncn kusura bakma :D

    cncn istanbul mevzuya gelmek istiyorum. dosti 1.si sizi çok özledim, ben sana çok alıştm cn ya seneye napicam valla onu düşünmüyo değilim. nyse istanbul olayı güzel, nükleer, osman hoca, feza gürsey vs. gelmek istiyorum. amma velakin işler karışıyor. vakit tutmuyor. şimdi yarın ankaraya gidiyorum. bugün ö.işlerinden telefon geldi. ilişiğini kesmen lazım diploma için dedi, ben dedim diplomayı sonra alırım, o dedi bölüm 1.si olmuşsun provaya gelmen, diplomayı alman lazım. öncelikle şok oldum ne birincisi? neyse sonra alıştım. öhöm dedim peki. yarın gidiyoruz erkenden. neyse pazar teyzemler, dayımlar vs gelecekler. malum ev ahalisi onları hemen bırakamam. zaten ankarada 1-2 gün kalmak istediler, gezmek fln. öyle olunca benim istanbul olayı yattı gibi:S zaten 10'undaki kpss de beni sıkıştırıyor. olamadı cncn bu kez. ama sizi çok özlüycem ya ofof. neyseki ağustosta dünya turu söz konusu:P dostm ben bi mail yazim en iyisi, senin blogunu işgal ettim gibi böyle neyse cn çok birikti. seni takib ediyorum artık cn yazılarını bekliyorum:) görüşürüz cn birazdan küçük sırlar yazını okuycam :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

bok böceğinin hikayesi.

zamanın tıktıkları

gossip girl vs küçük sırlar