köpurtelim

uzun zaman sonra merhaba tekrar.
bu yaziyi artik belli bir kisiye yazmiyorum, kendime yaziyorum diyelim. kendi kendime konusmak yerine kendime yazmak daha mantikli geldi, yazmayinca surekli ayni seyleri konusuyorum.

gitgide daha iyi ouyorum baya iyilesiyorum. arada hatta yeni insanlarla tanisiyorum fln baya iyi oluyor. bu ara sosyal olarak ataga gecmeye calisiyorum, diger doktora ögrencileriyle bulusuyorum fln. yeni arkadaslar edinmem lazim, dusuncelerimi zenginlestirmek icin cesitlilik lazim.

Bu arada gecen gun biri hic asik oldun mu diye sordu, bende bir kere asik oldum iki kere de sevdim dedim. sonra bir anda özur dilerim uzmek istememistim dedi, dedim uzulmuyor olmam lazim artik, cok oldu biteli ama insan hatirliyor iste.

kendime kucuk bir dikis makinasi mi alsam acaba ? bu ara kendime bir patchwork yapasim var, ama elde de yapilmaz ki o meret. örgu ördum iki ay bir bereyi uc kere sokup bastan basladim sonunda bitirdim, simdide iki ucunu bir araya getirip birlestirmiyorum gercekten benim sorunum ne acaba, neden herseyi yarim birakiyorum ?

resim yapmaktan da sikiliyorum, arada yapasim geliyor ayda bir fln, sonra yaptiklarimi da atiyorum bir köseye okuyacak kitabimda yok bu aralar. aslinda var da neden okumuyorum bilmiyorum. oysaki  son chapterdayim oku bitir artik yok illa yarim kalacak.
yoga ya da gitmiyorum iki haftadir kemiklerim birbirine girdi resmen. bir sonraki sefere 10 luk kart alicam 3 ayda toplamda 10 kere ancak gitmisimdir, bosa gitti o kadar param.

kötu arkadaslar edindim arada , cok iciyorlar ben de cok iciyorum. bir de viski yada kaliteli sarap iciyorum sadece, cunku zenginlik !
yok ya alakasi zenginlik ile, ama bira da yani cok kalorili, en azindan single malt viskinin alkolu yuksek kalorisi daha dusuk, tadi guzel.  aksam yemeklerinin yaninda da kirmizi sarap gidiyor dogal olarak. ama en azindan haftaici icmiyorum haftasonu biraz abartsamda. simdi aklima geldi evde yesil erik liköru var japonyadan almistim acmayi unutmusum bu haftasonu da onu patlatayim, neden icmeyeyim ki.

ne geldi aklima bir arada yemek yapsam keske :/ hafta oldu evde yemek pismiyor, cunku usengeclik cunku sevmiyorum yemek yapmayi. benim zengin olup eve yardimci almam lazim yemek yapsin, yada disaridan siparis edeyim. salata makarna yapmak disinda ki yemekler zahmetli geliyor. ha bir de et pisirmek kolay, ama digerleri off kim yapacak da bekleyecek, benden evle ilgili birsey olma ihtimali gitgide azaliyor.

yeni bir terim ögrendim "köpurtmek" biriyle ilk tanistiginda özelliklerini yada yaptigin seyleri abartirsin ya istemeden, buna köpurtmek diyorlar. bunun farkina varinca diyorsun ki ne kadar dogru, karsi tarafi etkilemek icin ne kadar abartiyoruz yaptiklarimizi anlatirken. en basitinden belki ayda bir yemek yapiyorsun ama onun yerine diyorsun ki ben cok iyi eyemek yaparim yemek yapmayi severim ! köpurt abi köpurt ! bir de sey var, yoga ya gidiyorum dedigim de gelen cevap default ben de kosuyorum ya duzenli olarak ! (yalannn) abi allah askina belli ki ayda bir kosuyorsun yada kosmuyorsun onu bile ama altta kalmamak icin köpurtuyorsun ! 
-ben de bos zamanlarimda kitap okurum, pek aram yok tv programlariyla! köpurt birak kitaplarin toz tutmus hala gemis bana bunlar benim bas ucu kitaplarim diyor. neyse bu nerden aklima geldiyse, arada bende köpurtuyorum, misal cok dansa gidiyormus gibi konusuyorum, oysa ki haftada bir ders disinda ayda bir ancak gidiyorum sosyal dansa, ama soran olursa duzenli dans ediyorum sosyal danslar kacmaz her boslugumda giderim, b.k giderim gecen gun yaptigim challenge ne kadar az adim atarak hayatimi surdurebilirim uzerineydi.
neyse öyle iste, bu yazi da dursun burda konusu yok bagami yok bir devamliligi yok, ordan oraya atliyor efsane, tam kafamin ici gibi !


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bok böceğinin hikayesi.

zamanın tıktıkları

gossip girl vs küçük sırlar