memurluğun bir üst seviyesi

evet hep memurum ben der dururum ve sabah erken kalkılacak derim hep. ama artık bu olayı abarttım her sabah 6:30 da kendiliğimden uyanıp çalışmaya başlamam, bana acaba ben Çin'de mi memurum dedirtiyor. akşam işten çıkmamda genelde 7 yi bulduguna göre gerçekten kendimi çin şartlarına hazırladım sanırım.
gerçi kalkıyorsam hiç söylenmeden bir nedeni var. o tez 2 ay içinde yazılacak ve kendime veridğim söz tutulacak bir daha eskisi gibi asosyalleşilmeyecek. o yoga dans ve sis e devam edilecek hatta çince derslerine de gidilip upper seviyeye geçilecek tez bitince bir ay çince eşliğinde dinlenip HSK sınavına girilecek ve unutulmadan o çince dil belgesi alınacak. tabi bu arada asistanlık işleride devam edecek.
asistanlık demişken, az dahi olsa bir isim yaptım sanırım bölümde bu dönem diğer asistanlar şu nasıl anlatılıyor fln diye sormaya geliyorlar ki bu iyi birşey. özge yani ben hatırlarım, geçen yıl böyle olaylar pek yaşanmazdı. neyse eski asistanım tabi artık. :)
birde çok iyi oldu bu yogunluk yoksa ben sabahdan kalkıp çalışmadım hiçbir koşulda şimdi akşam yogaya gideyim dansa gideyim diye resmen ders çalışıyorum !

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bok böceğinin hikayesi.

zamanın tıktıkları

gossip girl vs küçük sırlar