12.03


kötü bir şaka olmalı diyorum bazen yıllar önce zorla hatırladığım tarihin şimdi sürekli gözüme girmesi. o zaman bu tarihi unuturken yada oha bugün o gün derken şimdi tarihi sorulduğu an hatırlamam. ceza da olabilir tabi sen çektirdin,umursamazdın bende sana bunları hatırlatmak için şimdi hatırlatıyorum sana herşeyi diye.
neyse bundan 3 yıl önce başladı ve bir buçuk yıl önce bitti. bitmese yapılan planlara göre şimdi çok farklıydı hayatlarımız belki de sadece benim hayatım. yada ben öyle düşünmüştüm. belki de hiç farklı değildi hayatlarımız. üzgünmüyüm değilim bir buçuk yıl önce üzgünmüydüm, bilmem belki daha çok sinirliydim. kimsenin hakkı olmadıgını düşünüyordum o kadar anıyla bir insanı yalnız bırakmaya, ölmüyordun sonuçta. belki de ölüyordun, bilmem hiç anlamadım belki de ben. ölseydi dua okurudum, şimdiyse... en kötüsü belki de bu durum. yıllar sonra nereden aklıma geldi de yazdım dimi. bende bilmiyorum. arada beddua ediyorum, sanırım tutuyor. beddualarım kimseye değil ama kendime ediyorum bedduayı, sanki siz bana yeterince beddua etmiyormuşsunuz gibi.
bakıyorum şimdi iki yıl önceki düşlediğim hayattan çok ayrıyım çok uzaktayım. aradan bir nehir akıyor köprü kurulması imkansız gibi. oradaki özge ye bakıyorum mutlu mu diye anlayamıyorum benim gibi oda yarı mutlu sanırım. çünkü ben yol ikiye ayrılmadan önce mutluydum. bir şeyleri seçmek zorunda kalmadan önce iki şeyinde aynı anda gerçekleşebileceğine inandığımda mutluydum. şimdi ne o halim tam ne bu halim.iki farklı hayalin birleşmemesi bu. iki farklı karakterde ve beyinde yaşamak. iki farklı insan olmak.
neyse ki bağlarım kopuyor gitgide diğer özgeyle. o hayal gitgide silikleşiyor. bilmediği ve unuttuğu zaman daha mutlu olan insanlar gibi bu özge daha mutlu oluyor günden güne. yoksa yaşamanın anlamı ne ki artan bir  mutluluk olmayacaksa.
Bugünler de eski özge geri döndü diyenler şimdi daha iyi anlıyorlar sanırım beni. o özgeyle bağımın kalmadığını, değerlerimin ve tercihlerimin nasıl değiştiğini. o özgeye bağlı kalmak için ne kadar çabalasam da sizde farkındasınız kendi başıma öyle olamayacağımı ve davranamayacağımı. ama böyle yarım yamalakda olmuyor artık. neyse ben gidip artık elden çıkartayım kalan eşyaları, onlardan kalan alışkanlıklarım ve anılarımla birlikte. seçimlermin insanı olayım, yanyana gerçekleşebilecek hayaller kurayım. yada hiç kurmayayaım artık, şimdiye kadar faydasını görmedim hiç gerçekçi hayallerin. en eskisi gibi uçuk hayaller kurayım jupiter savaşçısına dönüştüğüm yada catwoman a dönüştüğüm hayallerime geri döneyim.
özetle gençler, geçen dönem söylediğiniz gerçek oldu so tell the girls that ı am back in town !!!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bok böceğinin hikayesi.

zamanın tıktıkları

gossip girl vs küçük sırlar