sevmek daha mı zor ne

can dostum güzel insan burcucm dedi bunu bana sevmek ne zormuş aşıkken her şey çok daha kolaydı die. düşündümde cidden öel bişey sanırım sevmek aşıkken kendin için aşıksın, tamamen bencillik içeriyor sanki aşk. kendini mutlu etmeye çalışma çabaları var içinde,hatta abartan insanlar karşısındakileri üzdüğünü bile görmüyor kendilerini düşünmekten kararan gözleriyle. ama sevmek çok çok dah zor artı kendini mutluluğunu değil onu düşünüyorsun, onun mutlulugunubizim gibi bencil insan oğulları için resmen seviye atlıyorsun önce ben demiyorsun  ilk kez. atlaması zor bir seviye  hemde çok zor. nasıl olduda burcu o seviyeye ulaştı bilemiyorum, en ulaşır mıyım onuda bilemiyorum. gayet matematiksel geçen bir konuşmamızda kendi sevgilerimizi % hesabına dökerken hiç kimseye %100 veremeyişimiz uyandırdı bizi. kimseyi ölümüne sevemicek insanlarız biz kimse için delice bir şey yapamayacak, çünkü benciliz önce ben diyoruz, her normal insan gibi. ama o yaklaşmış bu sınıra hissettim bu sefer, belkide kabullenmek artık değiştmememye çalışmak karşındakini ama olmuş işte bir şeyler. benden önce o diyivermiş, onu mutluluğu için bir şeyler yapmaya başlamış. bu bir kayıp mı kazanç mı anlamadım çözemedim ben bu durumu. sanırım anlatamadım da zaten. zor şey bunlar herkese söylemesi kolay ama sevmesi çok zor be azizim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bok böceğinin hikayesi.

zamanın tıktıkları

gossip girl vs küçük sırlar