çalışmamanın ezikliği

off içime sıkıntılar baısyor şu anda nükleer dersim başlamka üzere ama ben gidemiyorum çünkü yeterince çalışamadım erse. derste hocanın sorularını yanıtlayamamaktansa kaçmayı tercih ediyorum ki bu benim bu dersten alacağım notu keisn etkilicek. naısl bir derski sınav yok ödev yok sadece ders içindeki sorular ve katılım var. bu cidden master dersi ya kalbimi sıkıştırıyor şu anda üğstüne birde yapmadığım compt. ödevi gelince delircek gibi oluyorum.aynı zamanda nasıl ulaşılacağını dahi bilmediğim newtondan dosya indirmeye çalışırken hocadan yardım isteyememek. çünkü ne zamn gitsem sen bilirsin sen yaparsın dedikçe iyice eziliyorum.ç itiraf ediyorum ben bi bok bilmiyorum hiç bişeyde yapamıyorum.ne anlarım ben programlamadan. tamam nükleer fizik severim bilirim herşeyini nerdeyse ama derste konuşamıyorum. o masterlar nasıl havalşı öyle offffffff deliricem herşey elimde patlıcak gibi geliyo bu dönem master dersi o kadar da önemli değil ortalamamı etkilemicek desemde geleceğimi en çok etkileyecek olan ders. diğer yandan compt. geleceğimi çpk etkilemeyecek olsada öğrenmem ve yüksek getirmem gereken bir ders. hiç eğitim ödevlerini yapmak isteyeceğim aklıma gelmezdi. delirmemek elde değil.
ve en kötüsü benim şu anda dizi izleyip yatasım abur cubur yiyesim kendimi yurda kapatasım fln var. yani yapabildiğimc eintihar edesim var.... =(

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bok böceğinin hikayesi.

zamanın tıktıkları

gossip girl vs küçük sırlar