dönmek.


zor geldi dönmek gitmek dönmekten hep daha kolaydır. derler ya kuyruğunu sıkıştırıp geri döndü diye işte öyle bir şey dönmek. gidince kolaydı terk ettiklerini arkada bıraktıklarını düşünmeden gitmek. en kolayı. geri dönmekse en zoru bıraktığın insanların yanına sırt çevirdiklerine geri dönmek. ilerlememiş gibi hissetmek bazen, dönmek istememek. işte bende geri döndüm, geri değil aslında sadece döndüm. zaten sırtımı çevirmemiştim hiç giderken sadece uzakta kalmak istemiştim herşeyden, kürkçü dükkanına dönmek istedim sadece evime. döndüğümde gülen yüzler görmek, döndüğümde gördüğüm yüzlerle gülümsemek. en güzeli ve rahatı sanırım. hatta birde giderken arkanda bıraktıklarının gülümsemesi gülerek el sallamaları arkandan işte bu dedirtti yine. iki evim var gibi iki dükkan.
neyse ne diyordum. gitmek dönemk kalmak karar vermek zor şeyler bunlar. hayatı hayat yapan şeyler birini terk ederken birine kavuşmak birinden ayrılırken bir başkasına kavuşmak. orta yolu bulamamak. orta yolu bulsakta yine rahat duramamak. huzur batması, daha fazlasını istemek, daha fazla mutluluk özge' nin de dediği gibi "mükemmeliyetçilik " bırakmayacak yine.
yok yok huzur mutluluk batıyo bana fazla bana böyle şeyler derken, fazla olmadığını anlatan biri gelir bozar resimi yenisini yapar daha güzelini, kabullenmeye çalışırsın daha güzelini.

Yorumlar

  1. daha güzele alışmak, onu kabullenmek hep kolaydır cn;)

    YanıtlaSil
  2. cn daha güzeli bulmak için uğraşmak ve en güzel olduğunu kabullenmek zor sanırım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

bok böceğinin hikayesi.

zamanın tıktıkları

gossip girl vs küçük sırlar