sizin aliniz al inandim
morunuz mor inandim
tanriniz buyuk amenna
siiriniz adamakilli siir
dumani da caba
ama sizin adiniz ne
benim dengemi bozmayiniz
butun agaclarla uyusmusum
kalabalik ha olmus ha olmamis
sokakta yitirmis cebimde bulmusum
ama sokaklar soyleymis
agaclar boyleymis
ama sizin adiniz ne
benim dengemi bozmayiniz
askim da degisebilir gerceklerim de
piril piril dalgali bir denize karsi
yan gelmisim diz boyu sulara
hepinize iyi niyetle gulumsuyorum
hicbirinizle dogusemem
siz ne derseniz deyiniz
benim bir gizli bildigim var
sizin aliniz al inandim
morunuz mor inandim
ben tam kendime gore
ben tam dunyaya gore
ama sizin adiniz ne
benim dengemi bozmayiniz

turgut uyar

Bu şiiri ilk senden duyduğum yer hep aklımda. daha öncede okumuştum bu şiiri ama hiç etkilenmemiştim, doğru zaman değilmiş demek ki. senden dinlediğimde çok çarpmıştı bu şiir, biraz da alkolün etkisiyle bunu bana neden yapıyor demiştim. Neden gözlerimin içine bakıp şiir okuyor, neden benim dengemi bozuyor. Bir süre inanmadım alına moruna var olduğunu biliyordum ama benim için olduğuna hiç inanmadım. Sonra benim dengemi bozdun, tamamen altüst ettin hayatımı düzenimi. görünürde birşey değişmedi belki, telefonda geçirilen süre azaldı sadece ama çok şey değişti. Sahi neden benim dengemi bozdun ?
Dikkat etmeliydin bu kadar etkili şiir okuyup bu kadar iyi yalan söylüyorsan dikkat etmeliydin.
 uyarmalıydın beni iyi yalan söylerim insanları iyi kandırırım diye.
Ben tam kendime göre yaşar giderken sen alına moruna inandırdın neden yaptın ki böyle birşeyi ne gerek vardı ?
Yarabandı değildim ki ben, gerçi istesen olurdum, alının morunun başkasının oldugunu söylesen korurdum dengemi, sana yardım ederdim neden yalan söylemiştin ki ?
bu şiiri okuyan kişi başkalarının dengesiniz bozmazmış gibi bir izlenim veriyor dimi, saygılı ve sevgi doluymuş gibi.
 belki de o yüzden inandım, dengemi bozmak yerine bana yardım edeceğini düşündüm, birlikte bir denge kuracağımızı sandım.
Nedense kötü insanlar şiir okumaz, bir şiiri bu kadar güzel okuyorsa iyi biridir diye düşündüm.
Keşke en başında indirmeseydim gardımı, ve deseydim,
Ama sizin adınız ne,
benim dengemi bozmayınız.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bok böceğinin hikayesi.

zamanın tıktıkları

gossip girl vs küçük sırlar