pişkinlik. leaving objection as a king !!! :D

bugün pişkinliğim üzerimde yine. aslında ilk önce çok heyecanlıydım, nasıl yapsam ne desem bilemedim sadece kapıda sıranın bana gelmesi bekledim. beklerken içerde kıvranan hocanın arka arkaya gelen sorularına cevap vermeye çalışan öğrencilerin seslerini dinledim. hoca bu operatör mü, vektör mü söylesene kızım diye yırtınıp kızdan da mıyır mıyır sesler çıkarken ben dinledim ve daha fazla gerildim. bildiğim duaları okumaya başlamıştım ki sıra bana geldi. ve o kapıdan içeriye girdim. adımı söyledim istikrarlı ilerliyorsunuz siz lafından notumu anladım. beklediğim gibi çok düşüktü, hiç üzülmedim ve kağıdımı incelemeye başladım. çok fazla soru yapmadığım için çok da zor olmadı inceleme kısmı ben incelerken hoca beni tanıdığını ve takip ettiğini belirten bir kaç cümle söyledi bende hımm evet aynı alandayız hocam gibi onaylamalar da bulundum. hocanın beni azarlamasına izin vermeyecektim ona o an karar verdim ve hemen stratejimi belirledim. ilk olarak siz nereden mezunsunuz gibi sorular sordu, sonra da osman' a söyleyeyim de geri alsın o notu senden dedi bende hiç bozuntuya vermeden hocam zaten osman hocada aynı şeyi söylüyor bana ben düzelteceğim inanıyorum bu dönem kötü oldu sadece benim için diyerek, nedenlerimi ortaya döktüm tüm kartlarım açıktı artık, bir onay yada karşı çıkma beklerken onayım geldi, iyi güzel dedim hoca artık bana bir şey demez. zaten sadece sizin ersiniz böyle geliyor bir dersin arada kaynaması gerekiyordu oda bu oldu dememe rağmen hoca hala benden umudunu kesmemişti, final var kızım daha çalışırsanız neden olmasın dedi. bende hocam final zor ama gelecek dönemde görüşürüz belki diyerek aslında istekli bir öğrenci olduğumu belli etmeye çalıştım. tabi ki burada yaptığım çakallığın farkındaydım gelecek dönem hoca emekli oluyordu ve o desi başka bir verecekti. ben yokum gelecek dönem kurtuluyorsunuz benden dedi, bende estağfurullah hocam kurtulmak değil tam olarak dedim, ve sonra bingo bombayı patlattım, hem hocam bilmiyoruz ki belki de gelen gideni aratır diyerek jibüle mi yaptım ve kral gibi ayrıldım odadan. bu arada baya da güldüm hatta ilginçtir hocada güldü, ki daha önce güldüğünü bir kere görmüştüm oda intihar eden bilim adamlarından bahsederkendi. böylece herkesin ağlayarak ve maximum moral bozukluğu ile çıktığı odadan güle oynaya hocayı da güldürerek king gibi çıktım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bok böceğinin hikayesi.

zamanın tıktıkları

gossip girl vs küçük sırlar