nedenler

insnalar dışarda eğlenirken şenlikde konserden konsere koşarken ben neden buradayım ? bu sorunun cevabına bakacagız şimdi bende henüz bilmiyorum bulacağım umarım bu yazının sonunda. şimdi şenlikler meşhurdur biliyorsunuz heleki odtüdeyseniz olaydır. bugün o eski günler geldi aklıma şenlikler varken derslere hiç girmezdim. saat 11 gibi kalkar kahvaltımı yapar tatildeymişim gibi keyif çatardım 12 gibi hazırlanmaya başlardım ki, yeni kıyafetler bile alırdım şenlikde giyinmek için. sonra arkdaşlarımla buluşur şenlik alanına çıkardık, ama üzerimizde bir hava bir rahatlık sanki şenliği bizim için düzenlemişler gibi hissederdik. içeceklerimiz elimizde mt sahnesinde coşardık dansederdik kafa sallardık. tam bir tatil havası yaşardım ben şenliklerde. okul hiç yokmuş biz orada eğlenmek için varmışız gibi davranırdım. gece yurda girmezdim. her şenlikde en az beş on insanla tanışırdım. gidip gitarı olan gruplara katılır şarkı söylerdim. oyunlar oynardım. ilk yıllar gerçekten çok çok güzeldi. sonra ne oldu işte 3. sınıf fln olduk, dersler agırlaştı derse gitmemek çok zorladı. derse gireyim çıkınca takılırımlar başladı sonra takılmamalar sonra sadece devrim konsrleri. oysaki ben devrim konserlerinden daha çok mt de jazz da eğlenirdim. hata uluslar arasında hintlilerle oynamışlıgım. sonrada ülkemizi tanıtalım diyip ankara havası oynamışlığım bile vardır o kadar insanın içinde hiç çekinmeden. ne değişti şimdi ? sorumluluklar arttı, sorumlulugu da siktir et de şenliklerde yapılabilecek herşeyi yaptım sanırım. sabahlamakdan abuksubuk yapılacak herşeye kadar, bir heyecanı kalmadı benim için o kadar çok yaşanmışlık var ki şenliklerle ilgili şanliğe katılınca onları hatırlamakdan eğlenemiyorum bile, aa burdada şunu yapmıştık aa burda çekirge söylemiştik, aa burda disco disco partizani oynayıp sahneye çıkmıştık. benim buralardan gitme vaktim çokdan gelmiş sanırım. yapacak birşey bulamıyorum artık, benim gibi birşeyi birkere yapınca bırakan insanlar için uygun degil aynı yerde bu kadar kalmak sanırım. bakalım yinede perşembe günü biraz eğleneyim dolanayım ortalıklarda. oturacak birini bulmak bile çok zor artık şenliklerde önceden iki gruptan biri tanıdık olurdu şimdi ohoooo kimseler kalmamış. neyse artık yaşlandıgımı da kabul ediyorum.
ha bir şenliğinde olaysız geçsin ben özge diyen arkadşalarım vardı, burdan onlara sesleniyorum, katılmayınca olayda olmaz diye düşünüyorum bakalım bu şenliği normal bir şekilde geçirebilecekmiyim ? bir gün katılarak yine başıma bir iş açarsam tebrik edin beni.

Yorumlar

  1. Dostum katılıyorum sana :) artık az düşünen, sorgulamayan bir insan olmamdan mütevellit fazla irdeleyemiyorum kusura bakma :) ee canımız böyle istedi yahu! İtirazı olan? :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

bok böceğinin hikayesi.

zamanın tıktıkları

gossip girl vs küçük sırlar