unutmamak için yazılan rüya


bugün bir rüya gördüm ki çok ilginçti. uyandığımda tek söylediğim ben ne kadar rahat ve umursamaz bir insanım  yaa! cümlesiydi.
şimdi şöyle ki rüyamda evleniyordum ama aşırı rahatım gelinliğim arabada bekliyor düğünümün olduğu gün ben piknige gitmişim :) mangal fln var ailecek takılıyoruz. sonra ben diyorum ki düğünede az kaldı ben gidip gelinliğimi giyineyim, alıyoru marabadan gelinliği sonra tam 4 tane duvak buluyorum bizim arabada acaba hansgisini takıcam anneme sorsaydım keşke diyorum. gelinliğimide daha önce görmemişim sanırım aa güzel gelinlikmiş fln diyorum. böyle kocaman bi duvak var sonra kısa var çiçekli var taşlı var fln. alıyorum hepsini çıkıyorum eve, çiçeği unuttugumu fark ediyorum iniyorum tekrar arabaya bu arada bizimkiler piknige devam ediyorlar. çiçek diye arabadan bi tane böylşe açılmış yapma gül alıyorum bi tande tüy alıyorum kocaman heralde annem bunları almış çiçek olarak sade küçük ama güzel olmuş diyorum çıkıp eve giyiniyorum. gelinliğimi saçlarımıda bağlıyorum her zaman ki gibi ama çok sıradanım, yani bi duş bile almamışım sanki evlenmek için, öyle yani sanki pazara gidicem. neyse iniyorum aşşagıya işte güzel olmuşsun fln diyolar ben bi kuaföre gideyim yarım saatte işim biter gelirim geri o sırada biri bana düğünün bugun değil yarın oldugunu bugun kına gecemin oldugunu söylüyor bende. hadi yaa ee o zamn gidelim kuaföre diyorum çıkıp üstümü değiştiririp kuaföre gidiyorum. kuaförde kocaman bi salon. arkadaşlarım fln var benim elbisemde ordaymış böyle mavi ilginç kabarık kısa etekli fln bi elbise ama öyle elbiseler kına gecelik degilde fashion week lik sanki. böyle tasarım fln hepsi bi ilginç bi güzel hiç sıradan bir elbise yok nerdeyse. arkdaşlarım fln ordalar hepsi aşırı güzel manken gibi hazırlanıyorlar kına ya. diyorum ki burası kuaförden çok kulis gibi sanki az sonra defileye çıkıcaz, baş elbiseyide ben taşıyacagım. neyse orda elbisemi giyiniyorum bu arada o elbisede ablamın eski elbisesiymiş aslında ablam onu daha önce biyerde giyinmiş fln bende haa ben bu elbiseyi begenmiştim zaten fln diyorum. ama aşırı umursamaz bi tavırdayım hiç heyecan yok sanki on defa evlenmişim daha önce. etrafımdakiler benden daha heyacanlı. hazırlandık süslendik fln ama böyle ilginç olduk yani ilginç degilde aşırı güzel :))) bu arada ben ayakkabı almamışım neyse evden bir şey giyinirim fln diyorum! (sanki evim ayakkabı doluymuş gibi ) bide çimen yeşili bi ayakkabım olsa diyorum onu giyinirim diyorum. kuaförde ayakkabı satılıyormuş megersem ama 1000 dolar ( bizim evin depozitosu ) ben çok pahalı gerek yok diyorum dilber alıyo ayakkabıları bana hediye ediyo benden olsun fln diyor. böyle çok şık topuklu ama üstü plastik parlak yeşil uzun boğazlı ayakkabılarım oluyor onları giyiniyorum. bide bu arada gönül geç kalıyor rüyamda ona kızıyorum neden geç kaldın diye =)
öyle ilginç bi rüyaydı böyle uyandım sabah güldüm fln, yani bir rahatım mutlumuyum bilmiyorum bir sakinim fln, huzurlu huzurlu takılıyorum rüyamda bide şey diyorum arada benim kına gecem değil mi ben gitmeden başlayamaz nasıl olsa nasıl geç kalabilrimki ben kendi kınama diyorum :D :D :D

şimdi bu rüya güzel hoş, ilginç olan kısmı ise anneminde aynı gece benzer bir rüya görmüş olması, ve ona anlattıgımda aa bende snei gördüm gelinlik fln vardı rüyayı hatırlamıyoprum ama çok rahattık, tatile gider gibi düğüne gittik fln dedi :)

bazen annemle olan bu duygusal bağımız beni korkutsada, altında anlam aramadan yapamıyorum, nasıl bir telepatik güç, bi de rüyanın anlamına hiç bakmadım, gerekde görmedim böyle iyi hiç daha önce bu kadar rahat ve huzurlu bir evlilik rüyası görmemiştim, (burcu ve nisanın düğünlerini yaptığım rüyam dışında).
öyle işte güzeldi yani.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bok böceğinin hikayesi.

zamanın tıktıkları

gossip girl vs küçük sırlar