ev lenmek vs evlenmek

nedir bu evlenme derdi insanlarda hiç anlayamıyorum. evlenmek istemek neden onuda anlayamıyorum. biriyle neden aynı evde yaşamak istrersinki. neden sınırlarını kaldırırısın. nede özel alanından vazgeçersin. neden uyumak gibi şahane birşeyi rahat ve kendi başına yapmasssın.a ayrı evlerde kalıp, evlenmek çok mantıklı gibi geliyor bana. yani ev insana özgü bişeydir bir kabuktur içine kimseyi lamayacagın senin olan kendini dinledigin.bunu nedne bir insanla paylaşırsın ki. evlenmeyin demiyorum ama aynı evde olmak biraz yorucu ibraz sıkıcı gibi. düşünsenize gece su içmeye kalkarken uynadırmamak için çaba sarf etmeniz gerekecek. ne saçma, neyse ikinci konu evlenmek. insnalar neden evlenmek isterler. birbirlerine yeterince güvenmedikleri içinmi? evet keisnlikle evlenmekde bir güven problemi var. nedir yani evlenmek evlenmedende aile olunmazmı olunur. bir imza yada halka arz mıdır önemli olan. saçmalığın daniskası. tasmadan başka birşey değil bence evlenmek. evlenemdende başka birine bakmıyorsanız, evlenmedende sadakatine güvenip sevgisine inanıyorsanız evlenmenin mantıgı nedirki bir soyadımı. saçmalık. saçmalık. saçmalık

Yorumlar

  1. dostum biz yalnız yaşamaya alıştıkça,özgür olmanın tadına vardıkça bu kavram, kurum vs bize biraz uzak geliyor haliyle. Ama güzel bir aile içinde büyüdüğümüz içinde aile olmanın huzurundan mahrum olmak istemeyiz gibi geliyor. tabi çocuk sahibi olmak da ayrı konu o konu hakkında yorum yazmanı da bekliyoruz :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

bok böceğinin hikayesi.

zamanın tıktıkları

gossip girl vs küçük sırlar