Gencler ben sonunda okul hayatima son veriyorum. cok ilginc duygular icindeyim, bunu seye benzetiyorum. hani belli dönemlerie asamayan insanlar olur ya mesela oral dönemi bitiremez cocuklar ve tirnaklarini yemeye emzik kullanmaya devam eder yasi 30 olsada. benim egitim ve ögrenci olma dönemimde zamaninda bitmedi, bu da bende muhtemelen hayata gec atilma gibi bir sonucu oldu. simdi ilk kez bir sifatimdan vaz gecmem gerekiyor, daha fazla ögrenci olmayacagim, ve universitede calismayacagim egitim sektörunun disinda kalacagim. ben 5 bck yasindan beri okula gidiyorum nerdeyse 30 yil olacak. her zaman ögrenci kimligim oldu son 10 yildirda universitede calisuyorum, hem ögrenci hem arastirmaci olarak. ve simdi bunlarin hepsi son buluyor. bu cok ilginc. bakin baya sudan karaya atilmis ablik gibiyim ne yapsam bilemiyorum. bir yandan akciger solunumu yapma yetenegim var bir yandada solungac solunumu cok daha kolay. biraz surunsem yol alirim ama yuzersem daha hizli giderim. 

Bilemiyorum Altan. 

Yani neyse karisik iste, hem akciger solunumu yapip söyle bir cigerlerimi yaka yaka gelismek istiyorum, yeni seylerle ugrasmak istiyorum. hemde ya yapamazsam diye bri yandan su birikintisinin yanindan ayrilamiyorum. 

ben birde hayatimda hic issiz kalmadim. bakin cok net sadece 40 gun ögrenci olmadim hayatimda lisans master arasinda ki 40 gun. ve sadece o iki ay issiz kaldim. mezun oldum ve iki ay icinde ise girdim ve hep calistim, bos vaktimde calistim ise gittim haftasonlarimi ofisde bitirdim. eve gidemeyecek kadar yoruldugumda ofisde uyuudm. is yerim benim hep ikinci evim gibiydi, simdi nerdeyse ilk kez issiz kalacagim cok degisik. 

yani maddi bir sikintim yok issizlik sendikasindan parami alacagim sanirim 1 yil boyunca is bulana kadar, evim var kontratim bir yil uzatildi, ama hic amacsiz gibi olmamistim. kontroatim biter bitmez bir kursa mi yazilsam acaba online egitime yeni birseyler ogrenmek icin. sil kursuna fln da yazilabilrim, böylece bu issizligi de calisarak geciririm. aslinda sertifikali bir data kursu guzel olabilir söyle kolayindan R Python bilgimi gelistiririm, Google toollari kullanmayi ögrenirim filan. ne zamandir yapmak istedgiim seyler bunlr hep ajandamda yazan, kaydolup tamamlayamadigim kurslar. 

Neyse ya bir degisik bilmiyorum ne yapacagim. belki ek gelir icin ceviri ödev fln yapabilirim online. ceviri yapamam ya kimi kandiriyoruz benim turkcem cöp, yazdigimi bir ben okuyup anliyorum.  ingilizcem desek, fazlaca akademik. neyse diyorum yine neyse dur bakalim. 






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bok böceğinin hikayesi.

zamanın tıktıkları

gossip girl vs küçük sırlar