yine bir sey olmadi ama birseyler oldu gibi, ben kendi kendime birseylere karar verdim. as usual !

 evet nerde kalmistik, iki hafta once abartiyorum demisim. evet abartiyorum cunku ben böyle bir insanim. sakin degilim, aceleciyim ve taktik yapamiyorum. 

simdi bir sosyal deney yapacagim, hayatimin bu insanla olan kismini romcom gibi yasamaya karar verdim. zaten bence bizden bir bok olmaz. o yuzden su kitaplarda yazan how to make a guy chase you in ten step, adimlarinin bir kismini takip edecegim (aslinda takip etmek icin gec kalmis olabilirim, ilk bulusmalarda ne kadar needy gözuktum bilmiyorum. cokda sanmiyorum needy gözuktugumu ama belli de olmaz tabi yaz mevsimini tek basima gecirmis olmanin verdigi yalnizlik ve depresyon hisleri etkilemis olabilir davranislarimi). Anyway ben bu adimlari takip edecegim, bir sure biraz kendimle takilacagim kisaca.

adimlar cok kolay : 

- kendi hayatiniza bakin, onsuzda mukemmel ve eglenceli bir hayatiniz oldugunu belli edin. simdi burda biraz cuvallamis olabilirim, her bulusmak istediginde bulusarak, ama bir yandanda olabildigince sosyal oldugumu ve arkdas cevrem oldugunu belli ettim. yani hafatasonlari disaridaydim, etkinliklerdeydim fln. ve gercekten neden beni aramiyor diye dusunmedim. 

-bir diger adim, ciddi iliski istemiyor gibi davranin, sanki hayatinizin duzenini bozmak istemiyormus gibi. o siizn hayatinizin bir parcasi olmak istesin. ve olabildigince biz birseyler olalim diye sormayin, ben sensiz zaten mutluyum seklinde takilin. hatta mutlu olun zaten kendi basiniza demisler. bence cok mantikli, ciddi bir iliski isteyip kendi haytaimdan kacmaya calsiiyormus imaji yaratmak iyi degil. kimseyi sizin pesinizden kosturmaz. ulasilmazda kalmaya devam etmeniz gerekiyor diyorlar, bu da mantikli. 

ben bu kisimda biraz cuvalliyorum, belirsizlikten hoslanmadigim icin, o yuzden bu kisimda zorlanabilirim ama sikinti yok sosyal deney en fazla iki hafta uc hafta zaten. 

 - bu en önemlisi bence rise your standarts for love diyor listede. yani diyor ki iki kere gördugunuz birina asik olma ihtimaliniz yok, bes kere bulustugunuz insani bile tam olarak taniyor olamazsiniz. kendinizi asik oldum hayatimi bu kisiytle gecirecem diye sartlamayin. bu hayatinizin hatasi olur diyor. bu konu da asiri hakli 5 görusmede kim kimi taniyabilir ki bir ilsikiye baslasin, burda benim ne kadar sabirsiz oldugumu ve tanidigimi dusundugumu ama tanimadigimi anliyoruz. bir de diyorki azcik taniyip ciddi iliskiye baslayacaginiza iyi ce taniyin sonra baslayin. yine standartlarinizi yuksek tutun, mukemmel hayatinizi neden 5 kere gördugunuz bir adam icin bozasiniz ki. en azindan adam böyle dusunmeli. kendine boyfriend materyali oldugunu ispatlamasi icin zaman verin diyor.

-“Why buy the cow if you can have the milk for free?” erkek arkdasiniz olmadan erkek arkadasinizmis gibi davranmayin. istedigi ilgiyi sevkati göstermeyin. Nothing is free diyor. bunu da sadece sex icin degil, ilsiki ve ilgi alaka uzerinden acikliyor. erkekler sizin zannettiginiz gibi sadece sex uzerine iliski kurmazlar demis. aslinda bir cogu stable iliski ister, cumalari partilerde ondan habersiz kopmanizi istemez. yada surekli guvensiz bir iliski istemez, o yuzden ona o guveni vermeyin demis.bu da mantikli, yani ilgi göster ama seni cepte görmesin diyor yine. bunu da kolay yapabilriim zaten insanlarin hayatima karismasindan hoslanmiyorum.

neyse sonrada söyle motivasyonel olarak bitirmis makalesini :

Build a life you love. Raise your standards. Judge him on his efforts directly and don’t give him boyfriend benefits he hasn’t earned. Ultimately, men chase quality women, who set themselves apart in every aspect of their lives.

 

ps: simdi burda bilmedigim birsey yok, hatta benim genel davranis stilime cok benziyor aslinda. sadece son zamanlarda ki kendime olan guvensizligim, ve mutsuzlugum butun bu piramidin temelini sarsiyor. yoksa su ablanin bahsettiklerini ben simdiye kadar hayatimda uyguladim, ve gercekten insanlar pesimden kostu. sadece bunu hatirlamam gerekiyor. ben kendi kendime kendi hayatimla mutlu olmaliyim, ve bu mutluluk zaten etrafa isik sacacak, insnalar bu isiga gelmeli. neyse bu da benim kendime motivasyon yaizm olsun. yayinlarmiyim bilmiyorum. sanmiyorumda. 

yine kendimi psikiyatrist parasindan kurtardim. self respect im cok yuksek aslinda ama self happiness de biraz sorun var bu aralr onu da cözdummu tamamdir bence. 

 



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bok böceğinin hikayesi.

zamanın tıktıkları

gossip girl vs küçük sırlar