aylar sonra hello diyorum,
is arasinda bir anda yazasim geldi blog'a, tabi ki temelde yatan sebep procrastination :D neyse simdi gelelim ne ile ilgili yazacagima.
gecen gun ruya mi gercek mi oldugunu anlamadigim bir durum yasadim ve bunu dogrulamamin bir yolu yok malesef. Su anda ruya olduguna dair inancim gitgide artmakta, lakin herhangi bir gelisme olmuyor hayatimda.gece uyurken bir itiraf bir se  duydum senki ama iste bende uyuyordum gercekten duydummu yoksa ruyamdami gördum emin degilim.

Bir de sey sorunu var kimseyi sevemiyor olusum, napicaz ya benimle yeminle artik ailem filan yildi benden. bu hafta kuzenim evlendi, abla keske sen evlenseydin diyor cocuk :D dedim eyvallah da yok yani ne yapayim.

 birinden hoslanmistim ama kendimi garantiye alip cok da kaptirmadan önce ne dusundugunu ögreneyim dedim, istemiyormus sevmiyormus. bende iyi ki sormusum dedim icimden sormasam söylemeyecek öyle flört edip durucaz mal gibi. allahtan tez canli bir insanimda sonuca  gitmeyen seyleri birakiyorum hemen. oysa ki sevebilirdim gibi sanki.

bu konularda artik kaderci bir tutum sergiledigim icin, demek ki hayirlisi buymus diyip cokda sallamadim, zaten kendimi koruma modunda yasattigim icin minimum hasarla kurtulmus oldum.

simdi gelse dese hadi, muhtemelen önce bi siktir git allasen derim sonra da tamam derim. cunku bu kadar dengesiz bir insanim.

Baska neler oluyor, ha bir evlenme teklifi gibi birsey aldim baya da ciddi. daha önce iki kere görustugum yemege fln ciktigim birinden, dedim o kadar tanimiyoruz bence birbirimizi. ben seni beklerim turkiyeye dönmeni fln dedi, dedim bu cok sacma ben sana böyle bir söz veremem. cok da muhabbet ve komik bir insandi aslinda, kendi tarifiyle boyu boyuma huyu huyuma guzelligi yakisikliligima :D :D Su aralar ciddi teklifle gelen en duzgun insanlardan biriydi aslinda duzgun derken is yerinde, kisilik oturmus, dogayi seviyor duzenli kamp yapiyor bisiklet suruyor, sosyal ortami var, fizigi duzgun yapili uzun fln fln. ama iste o kadarda kanim isinmamis demekki ki flörtu yurutemedim, oysa ki turkiyeye geldigimde görussek iki ayda bir o gelse fln rahat yuruturduk bu ilsikiyi ama ne gerek var dedim kendi kendime. simdi dusunuyorum bence baya iyi demisim :) :) zamanlamamiz yanlisdi elemanla, ben ankaradayken görusmeye baslasak hersey cok farkli olabilirdi ama benim artik isvecte yasiyor olmama fln sikintili.
neyse iste bu da arada bir ani olarak kaldi, son zamanlarda duydugum en guzel iltifatlari rahatsiz etmeden yapan insanlardan biriydi. burdan diger erkekelere sesleniyorum, begeniyorsaniz begendiginizi söyleyin incileriniz dökulmez, karsidakini mutlu edersiniz, bir sonraki bulusmaniza daha da özenle gelir. ama fark ettiginizi belirtmeniz gerekiyor, ökuzluk yapmayin.

evet su anda bir hareket yok, kuzenimin ayakkabisinin altindan benim ismim silinmis en cok sulalece benim bir haberle gelmem bekleniyor, bende tamm hemen hazirliklalra basliyorum fln dedim, ama insallah saka yaptigimi anlamislardir.

Simdilik bu kadar arada bir gelisme olursa tekrar yazarim. aylar sorna fln 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bok böceğinin hikayesi.

zamanın tıktıkları

gossip girl vs küçük sırlar