Tebrikler !!!

Tebrikler bu sefer sana geliyor, Bunu haber vermezsem içim rahat etmezdi. Bu başarını kutlamak isteyeceğini biliyorum, o yüzden hala yazabiliyorken yazayım dedim. Aslında anında haber verip kutlayacaktım seni ama psikolojim el vermedi. Aslında hala el vermiyor ama senin de hakkını yemek istemiyorum. Neyse gelelim büyük başarına, ilk olarak bunu neden başarı olarak saydığımı söyleyeyim,
Daha önce aramızda şu minvalde bir konuşma geçmişti budan bir 7 ay önce filan sanırım ;
......
 -Bişi dicem ? Sende hiç bi değişiklik flen farketmediler mi ?
...
- Bide sanırım seni mutlu etmek konusunda pek başarılı değilimm :)
....
-Daha çok çalışcam sözz
-Gözlerin hep işil işil olacak
....
-Annen de babanda gözlerinden anlamalı mutluluğunu :(
.........
O zaman başaramadığın için üzülmüştün, bir de işte böyle söz filan vermiştin, (Evet bu sözlerinin hepsini tutacagını sanırıyordum o zaman).

Bu sefer BAŞARDIN !

tebrik ederim bu sefer anladılar gözlerimden mutluluğumu, o kadar net anladılar ki, konuşamadılar bile bu konuda. tek söz bile edemediler gözlerimde ki mutluluk bir nebze daha azalmasın diye, söneceğinden filan korkmuş olabilirler. Sessizce anlaştık, ikisiylede. Üzülme diyebildi sadece, daha fazla üzülme, sanki daha fazla üzülebilrmişim gibi.
 Gerçekten bu üstün çalışman için tebrik ediyorum,
Dediğin gibi gözlerim hep ışıl ışıl, ha mutluluktan ha üzüntüden ne fark eder ki, gözlerim hep ışıl ışıl !


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bok böceğinin hikayesi.

zamanın tıktıkları

gossip girl vs küçük sırlar