"Kime anlatacağımı bilemedim, ama not birakmadan da gitmek istemiyorum. Bir rüya gördüm bu gece, doğru ise, sevdiklerime bir mesajım var. Ailem sizi cok seviyorum, ikinci ailem dostlarim xoxom sizleri de cok seviyorum.ve evet seni de cok sevdim. Annem, merak etme annanemin yanına gideceğim Allah izin verirse. Neyse bir gün icinde birsey olmazsa duzenlerim bu girdiyi. Herkes lütfen hayatına devam etsin, ve birşey olursa da, zaten haberim vardı olacağından.
Sevgiler, saat: 4:44"
evet bu mesajı gece yazdım gerçekten öyle bir rüyadan uyandım ki, kalbim deli gibi çarpıyordu sakinleşmek için uzun süre beklemek zorunda kaldım. tabi ki rüya uzun ama ilk kısmı önemli değil, rahmetli anneannem vardı bir yerde kapının agzında, ve benim yanımda kuzenim vardı. önce kuzenime sarıldı senin ömrün bugün bitiyor oğlum dedi, sonra herkes benim kadar uzun yaşamıyor malesef dedi. ve kuzenimle annesi vedalaştılar, ve annanem bana döndü, sen ondan önce öleceksin bugün, herkesle vedalaş dedi. ondan sonrada bayıldı daha dogrusu kucagıma düştü ve öldü tekrar. anneme bağırdım annanem ölürken anne buraya bak annanenm ölüyor dedim, annem bakmadı, sonra nefesim sıkıştı, bende ölüyordum o sırada uyandım. o korkuyla yukarıda ki mesajı yazdım. ya sabaha akdar ölürsem diye. annemi aramak istedim ama saat sabahın 5 i idi türkiyede ve annemin çok kötü etkilenecegini düşündüm. sonra rüyamı başkasına anlatırsam iyi olmaz dedim. annemin öğrettiği şeyleri okudum. yarım saat sonra geri uyumuşum.
sabah 8 de nöbete gitmek için geri uyandıgımda çok kötüydüm. gerçekten ölecegime inanmıştım bugün ve korkmamaya karar vermiştim. kireç gibi bir suratla nöbet için yola çıktım yürürken ayaklarım birbirine dolandı, yerlerde buz biraz tökezlerken bile aklım çıktı aha ölüyorum dedim, araba nerde diye bakındım fln. ve anladım ki korkuyorum hala ölmekten. şu anda da korkuyorum gün hala bitmedi. ölünce annanemin yanına gidebileceksem ölmeyi isteyebilirim aslında, ama yarım kalan çok fazla şey var hayatımda. düşündükçe şu davar bu da var şunu da görseydim dediğim bir sürü şey düşündüm.
sonuçta gün hala bitmedi, hala başıma birşey gelebilir, o yüzden bu rüya burda dursun, birşey olursa illa ki birileri açar okur blogumu ve haberli gittigimden haberi olur onunda.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bok böceğinin hikayesi.

zamanın tıktıkları

gossip girl vs küçük sırlar