summer summer :D laylaylomm hoppaşinanay :D

dostlar güzel insanlar bu yazıyı çok güzel bir manzaradan yazıyorum. ablamın balkonundan. 6 günlük nükleer yaz okulunu başarıyla bitirip belgemizi almış olmanın verdiği huzur var içimde. başarılı dediğim devam edebilme başarısı tabi ki :) ilk olarak bu kısa istanbul tatilimde beni yanlız bırakmayan bırbıra çok teşekkürlerimi sunuyorum. ilk kez keşke bitmese de bu insanlıktan uzak ormanlık arazide biraz daha kalsak dedim. ilk olarak dersler çok güzeldi içimiz dışımız time dependent Hartre- Fock method (TDHF) oldu meğersem ne çok önemliymiş bu yaklaşımlar. öyle dersler dinledimki insnaınn bırakın ulen ben çözecem bu sorunları diyesi geliyordu. bu arada fizikte yükselen teori DFT (density functional theory) yi de bir hayli inceleme fırsatım oldu. gerçekten zekice bir yaklaşım eger 2 den fazla parçacık olduğunda problemi toptan çözemiosan neden yoğunluklarını bulup bir yaklaşım hesaplamayalım ki gerçekten zekice. bunun üzerine kurulan potansiyel farklarıda önemli katkı sağlamış. beğendim sevdim geçen yılda yeni favorim DFTydi şimdi iice içine girdim bu işlerin. neyse ders kısmı güzeldi experimental yada computational çalışasım bile geldi. neyse yeter bu kadar ders :D
şimdi gelelim eğlence kısmına her sabah şarkılarla uyandık :)))) dostum yine o poğaça ve peynir vardı kahvaltıda inanılmaz içimiz dışımız poğaça oldu. neyse bi kaynaşma gerçekleşti enstitude odtülü olarak farkımızı ortaya koyduk. ve hiç ders çalışmadık zaten defter kitap getirmemmiştik :D diğerleri bir ders çalıştılar inanılmaz ki biz inananmadık nasıl ya fln dedik :) neyse ikinci günden gittik iskambil kağıtlarını aldık batak ihale hata son gün 66 bile oynadık. gece yarılarına yani 3 e 4 e kadar kağıt tavla satranç gırla gitti. sanki bilim enstitusü degil oyun enstitüsü. :))) bu güzel gezinin ve okulun fotoğraflarına collective games enstitute grubundan (F.B da) bakabilrsiniz.
herkese çok teşekkürler çok eğlendim :D
ps: birde gece güzel geçti gerçekten gülsen gönül ve ablama çok teşekkürler. şahane kokteylimle çerezler hımm nefis müzikler :))))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bok böceğinin hikayesi.

zamanın tıktıkları

gossip girl vs küçük sırlar