yine tırnaklarımı boyarken hayatım üzerine düşündüm. hayatım değil aslında davranışlarım demek daha doğru olur sanırım. düşündüm, düşündüm baya baya düşündüm. sonra bu halimle mutlu olduğuma karar verdim. bende biliyorum, soğuk ve kapalı bir insan olduğumu , hatta bu oranın günden güne arttıgını. ama bazen insanlarla tanışmak ve konuşmak o kadar gereksiz geliyor ki. gereksiz derken zaman kaybı gibi gereksiz. yani ben şahsen bizzat kendim dururken diğer insanlarla neden vakit geçireyim diyorum bazen. hatta bazen değil sıksık. çünkü diğer insanlara alışıp ondan sonra onlarla konuşma isteği doğabilir içimde, ve onlarla konuşmadığımda mutsuz olabilirim. o zamn neden bu riski alayım ki diyorum. bir insana alışmanın ne kadar kötü birşey olduğunu biliyorum, insan çünkü alıştığın şey belkide en güvenilmez varlık dünyadaki. bir insana alışmakdansa bir elmanın varlığına alışmak daha güvenilir geliyor bazen. bazende düşünüyorum işte böyle bazen

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bok böceğinin hikayesi.

zamanın tıktıkları

gossip girl vs küçük sırlar